zondag 12 oktober 2014

Irriterend

Specsavers probeert je in haar commercials over te halen vóór het einde van het jaar nog gauw even een bril te laten aanschaffen, want zo tegen het einde van het jaar is de kans groot, dat je de eigen bijdrage inmiddels wel betaald hebt en krijg je de bril (afhankelijk van de polisvoorwaarden) dus 'gratis'. Wacht dus niet to januari, want dan ben je toch, als je zo nodig multifocale glazen wilt hebben, ruim driehonderd euro kwijt.

Wat een onzin allemaal. Ik ben geen zorgmijder, dus die eigen bijdrage ben ik naar alle waarschijnlijkheid al kwijt voor de maand januari om is. Ik heb zo al voor meer dan 80 euro medicijnen nodiig. Begin januari  moet ik een ct-scan laten maken en laat ik mijn bloed onderzoeken. Als alles een beetje mee zit, wordt ik ook nog wel een keer per ambulance naar het ziekenhuis gebracht, waar ik vervolgens een paar dagen verblijf. Nou, dan heb ik die eigen bdijdrage wel betaald en kan ik rustig de aanschaf van een nieuwe bril overwegen. Maar daarvoor ga ik niet naar Specsavers, want die vind ik bijna dagelijks irriterender worden.

1 opmerking:

  1. Ja, dat je een hekel aan Specsavers hebt begint wel heel duidelijk te worden.

    BeantwoordenVerwijderen