donderdag 18 april 2019

GESTOORD

Gisterochtend had ik gedurende enige  tijd geen internet, geen (vaste) telefoon en geen tv. Ik zette enige tijd mijn modem uit en weer aan. Dat is meestal voldoende, maar gisteren niet. Ik belde dus (mobiel) met Ziggo. Het bleek een regionale storing te zijn. Naar verwachting zou de storing rond 16:00 uur verholpen zijn. Als ik mijn nummer intoetste, zou ik een sms'je krijgen als alles weer naar behoren zou functioneren.

Ik ging boodschappen doen. Rond half twaalf was ik weer thuis. Ik dacht 'Laat ik maar eens proberen of ik weer verbinding heb met het internet' en ja, hoor, het werkte weer.

De storing was voorbij, maar bij Ziggo zijn ze gestoord. Als je het hele menu telefonisch hebt afgewerkt, hoor je nog de mededeling. "Wil je meer weten over de storing ga dan naar ziggo.nl/storingen." Hoe denkt Ziggo dat ik daar kom als er geen internetverbinding is?