zondag 30 september 2012

Koel

Het zwembad was niet zo warm als ik verwacht had, in ieder geval beduidend koeler dan het zeewater. Ik ben een koukleum en spring dus sowieso nooit zomaar in het water. Ik liet me via een trappetje langzamerhand wennen aan de watertemperatuur. Het viel uiteraard best mee en ik heb enige tijd rondgepoedeld. ('Baantjes trekken' is niet 'mijn ding'.) Daarna wilde ik wel wat in de zon liggen, maar er is hier geen 'undress code'. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wat onwennig een kledingstuk te dragen, al is het maar een zwembroek, als ik ga 'zonnen'. Dat heb ik al jaren niet meer gedaan. Het balkon bij mijn kamer heeft geen direct aanpalende balkons, dus daar kan ik, zonder aanstoot te geven, in mijn nakende niksie zitten. 
Ja, kijk eens, ik moest foto's laten zien. Een kamermeisje was bereid er eentje van me te maken. (Geintje! De iPad heeft ook een zelfontspanner.) 't Is toch een nette foto?

P.S.
Het kan zijn dat er geen foto te zien is. Ik dacht dat ik een manier gevonden had om foto's in te voegen, maar ik twijfel nu. Je houdt die foto, en andere, dan nog tegoed. Heb ik wat te doen, als ik weer thuis ben.

1 opmerking:

  1. Geen foto te zien, maar als het een blootfoto is ... laat dan maar. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen