donderdag 3 juni 2010

Eindelijk!

Er is een eind gekomen aan de martelende onzekerheid. Voor de klanten van Albert Heijn was het lange tijd onduidelijk welke WK-gadget ze de komende weken bij hun boodschappen konden verwachten. Gelukkig bericht de Volkskrant daar vandaag over. Ik zag niets in de pletterpetten van Heineken, de Buddies van Coop en de WK Handjes van Digros en ik doe nu eenmaal mijn boodschappen bij AH. Daar kan ik de komende weken consequent weigeren een 'Beesie' aan te nemen. Kinderen die mij vragen of ze mijn 'Beesie' mogen hebben zal ik nors bejegen. Een andere optie zou kunnen zijn: het ding wel aannemen en daarna demonstratief in de prullenbak gooien die bij de balie staat waar ze rookwaren, batterijen etc. verkopen.
X

2 opmerkingen:

  1. Als je zo´n beesie met een glimlach aan een kind geeft ben je veeeeeeeeel aardiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die voetbalmanie brengt geen nobele gevoelens bij mij naar boven.

    BeantwoordenVerwijderen