vrijdag 8 januari 2010

Overstappen (2)

Afgelopen woensdag schreef ik hier over het overstappen van de ene internetprovider naar de andere en de vervelende gevolgen die dat kon hebben. Zojuist had ik een ietwat geagiteerde zuster aan de (mobiele) telefoon. Ik belde haar eerst op haar vaste nummer, maar kreeg zelfs geen verbinding met haar antwoordapparaat. Wat bleek? Zij was gisteren overgestapt (van KPN, geloof ik) naar UPC. Gevolg: geen internet, geen (vaste) telefoon. Ze had inmiddels voor 17 euro met UPC gebeld. A.s. dinsdag reeds komt er een monteur langs.
x

2 opmerkingen:

  1. Ehm? U heeft nog meer zusters in uw vriendenkring? Meneer van Wijk? Wat is dit nu, dat heeft u me nooit verteld? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nog één. Die gaat misschien wat verstandiger om met de wijze lessen van haar oudere broer.

    BeantwoordenVerwijderen