vrijdag 23 oktober 2009

Service

Hij bestaat toch nog hier en daar: de échte service. Ik was in een avontuurlijke stemming en besloot eens een keer zelf pesto te maken. Daarvoor heb je pijnboompitten nodig. Bij de grote AH kon ik nergens pijnboompitten vinden. Nu komt het voor dat ik noch de bomen, noch het bos zie, al sta ik er vlak voor of middenin. Ik schoot een wat oudere mevrouw Heijn aan. Zij moest mij teleurstellen. AH had overal alle pijnboompitten uit de schappen verwijderd, want er was iets mee. Ik ging mijn wagentje met andere dingen vullen. Een minuut of vijf later kwam dezelfde mevrouw Heijn naar me toe: ze had nog eens nagevraagd en ze waren er weer. Ze leidde mij naar de afdeling knabbelnootjes en inderdaad daar lagen enkele zakjes. Ik heb deze dame uitvoerig bedankt.

4 opmerkingen:

  1. En mogen we ook weten waar die pesto op gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie de tekst hieronder.

    ----- Original Message -----
    From: Annette
    To: info@beggar.nl
    Sent: Friday, October 23, 2009 4:52 PM
    Subject: [Beggartalk] Nieuwe opmerking over Service.

    Annette heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Service" achtergelaten:

    En, hoe smaakte de pesto?

    Antwoord:
    Op het internet heb ik nog eens nagesnuffeld wat er mis was met de teruggehaalde pijnboompitten. Die bleken uit China afkomstig te zijn en een bittere nasmaak achter te laten, niet eventjes, maar gedurende 5 tot 8 dagen. Gedurende die tijd smaakte alles wat je at bitter. Er was geen enkel ge-vaar voor de gezondheid, maar vervelend was het wel. Ik heb die pijnboompitten nog eens bekeken, aan de hand van plaatjes en het zou best kunnen zijn dat het niet-gevonden en niet-teruggehaalde pijnboompitten zijn. Ik wacht nog even met pesto maken.

    BeantwoordenVerwijderen