vrijdag 22 maart 2019

80

Vanmiddag rond 14:00 uur komt een taxi mij en mijn scootmobiel halen om mij naar een bungalowpark te brengen. Ik zal daar vieren nachten en de tijd daartussen dus in een bungalow doorbrengen. Die zal er ongeveer zo uitzien:

Ik zit daar voornamelijk omdat het zondag 24 maart is en dat het dan precies 80 jaar geleden is dat ik, in Amsterdam, ter wereld kwam. Ik zal dat feit geheel in mijn eentje herdenken. Ik houd namelijk niet zo van feestjes en al helemaal niet als ik zo'n feestje ook nog eens moet organiseren. Wat doe je dan? Je nodigt naaste familieleden uit, goede vrienden en nog wat kennissen.  Allemaal mensen met wie ik het prima kan vinden en die ik best wil ontmoeten, maar dan in wat kleinere kring. Als je iedereen tegelijk uitnodigt ontmoet en spreek je niemand.

 Min of meer toevallig zal ik mijn verjaardag volgende week woensdag een klein beetje vieren. Ik ga dan met mijn favoriete schoonzus, de tweelingzus  van Boukje, en haar man een bezoek brengen aan het Van Gogh Museum en daarna in de stad een hapje eten. Gezellig, toch?

Mijn laptop gaat mee. Het zou dus best kunnen dat ik vanuit die bungalow een Beggartalk het internet opstuur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten