maandag 31 oktober 2016

MELK

Als je, on line, diverse kranten leest, kom je wel eens linkjes tegen naar nieuwtjes waarin je eigenlijk totaal niet geïnteresseerd bent, maar die je toch wel op een of andere manier aan het denken zetten.

De hedendaagse popmuziek doet me niets. Ik luister er niet bewust naar, al hoor ik natuurlijk wel eens wat tussen het gesproken woord op de radio door. Popartiesten ken ik ook niet, maar sommige namen heb ik wel eens gehoord. Ik weet dus dat Justin Bieber behoorlijk populair is onder hedendaagse (pre)pubers. In Het PAROOL las ik dat Justin voor het bedrag van 24,5 miljoen Euro een apartement op de Dam heeft aangeschaft. Of Bieber straks daadwerkelijk boodschappen zal doen in de Damstraat, of zijn fiets bij de Bijenkorf parkeert? Dat moet nog maar blijken. Ik heb medelijden met iemandvan  22 jaar die zo'n gigabedrag aan een woning kan besteden. Statistisch gezien heeft hij nog wel zo'n zestig jaar te gaan, maar waar streef je nog naar als je zo jong al zo bekend en zo rijk bent?

Justin heeft dus veel bewonderaars. Die kunnen ook behoorlijk gestoord zijn. In dat krantenartikel stond een link naar 'show.nl.' Dat had een zeer boeiend item. De superster lunchte vorige week in het Kings Oak Hotel te Essex. Hier at hij een broodje zalm en dronk hij een glas melk. (...) Het glas waaruit Justin Bieber een paar slokjes melk dronk in Engeland, staat te koop. Het ongewassen glas kost je wel meer dan 73.000 euro…

Hoeveel pubers hebben zo'n bedrag bij de hand? Of: hoeveel ouders zijn bereid zo'n bedrag  it te geven om hun kind aan een ongewassen glas te helpenn?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten