vrijdag 7 augustus 2015

TRAP

Ik ben inmiddelsz zo ver, dat ik, voordat ik een horecagelegenheid bezoek, me er eerst van vergewis of er een toilet op de begane grond is. Het komt namelijk nogal eens voor dat je daarvoor een trap op of af moet en daar word ik niet blij van. (Rolstoelgebruikers zijn al jaren bekend met dat probleem.)

Mocht ik weer eens van plan zijn enige tijd in een gehuurde bungalow door te brengen, dan zal ik zeker vragen of er slaapgelegenheid is op de begane grond. Daar beschik ik nu niet over. Ik moet dus diverse keren per nacht een trap af en op. Nog afgezien van de fysieke inspanning is dat behoorlijk link. Ik ben immers nogal 'accident prone' en deze trap is aan één kant geheel 'open': geen muur, gen leuning, niets.

Wees gerust: ikzal echt voortdurend heel voorzichtig doen. En ik zal niet weer vergeten ook mijn bril mee naar benden te nemen, zodat ik daar verder kan lezen, als ik niet meteen weer terug naar bed ga.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten