zondag 2 augustus 2015

PREMIE

De dag voordat ik naar Zeewolde vertrok zat ik, wat ik maar zelden doe, eens na te denken over inkomsten en uitgaven. Al snel kwam ik tot de conclusie dat ik aan zorgkosten (premie + eigen risico) dit jaar een kleine € 2000,00 zou betalen. Geen klein bier mag ik toch wel zeggen. Wat krijg ik daarvoor?

Ik heb nog nooit iets bij Zilveren Kruis gedeclareerd, want al mijn zorgverleners declareren rechtstreeks bij die verzekeraar. Echt een goed inzicht wat ik dit jaar aan kosten heb opgeleverd had ik niet. Ik ben dus maar eens naar ‘Mijn Zilveren Kruis’ gegaan om te zien wat er tot nu toe ten behoeve van aan mij verleende zorg is uitgegeven. Nou, dat is ook niet niks: ruim € 6.100,00 en we hebben nog bijna 5 maanden te gaan dit jaar. Ik moet er niet aan denken dat we geen ziektekostenverzekering zouden hebben. Je hoort mij niet klagen over een (te) hoge premie.

1 opmerking:

  1. Nee dat klopt voor ons die nu wat mankeren, vroeger meestal al geinvesteerd toen we het niet nodig hadden.

    Vorig jaar was ik erg duur met 2 nieuwe knieen, samen 22.000 euro..

    BeantwoordenVerwijderen