zaterdag 10 mei 2014

Liedje

Of ik tv ga kijken vanavond en, zo ja, waarnaar, wet ik nog niet, maar in ieder geval kijk ik niet naar Nederland 1. Enkele miljoenen landgenoten zullen dat zeker wel doen, want die willen het Eurovisie Songfestival zien, want van alle kanten (De Wereld Draait Doorrrrrrr, Pauw & Witteman, noem maar op, wordt op ons ingepraat dat 'we' dit jaar misschien wel eens kunnen winnen, maar in ieder geval hoog zullen eindigen. Nog hoger dan vorig jaar!

Voetbalwedstrijden, met al hun voor- en nabeschouwingen  zijn al erg, maar ik vermoed dat als je alle tijd die nu al aan de voorbeschouwingen van het songfestival besteed is bij elkaar neemt je meer tijd kwijt bent dan aan het hele songfestival zelf, inclusief de puntentelling. En dan krijgen we nog de nabeschouwingen die des te meer tijd in beslag zullen nemen naarmate het zingende duo hoger eindigt. Zijn jullie ook zo benieuwd?
x

1 opmerking:

  1. Ik gun ze de winst, maar ik ga er zeker niet naar kijken. Het hele songfestival zal me aan m'n r*** roesten. Denk dat ik vanavond '12 years a slave' ga kijken, of ik pak een boek.

    BeantwoordenVerwijderen