woensdag 15 januari 2014

Afwisseling

Er zijn van die dagen waarop het nieuws lijkt te worden beheerst door één persoon of één gebeurtenis. Gisteren was dat Clarence Seedorf en zijn benoeming tot trainer van AC Milan. Matthijs van Nieuwkerk voelt zoiets  altijd haarscherp aan. Hij had dus een broertje van Clarence uitgenodigd naar DWDDrrrrr. Matthijs had tot voor kort een slechte verhouding met voetbal, Toen hij nog op Nederland 3 zat, werd zijn programma nogal eens ingekort door wedstrijden van de Champions League. Nu zijn programma op Nederland 1 zit, kan hij altijd een uur lang zijn gang gaan. Vroeger zag ik het totale programma van DWDDrrrrr nooit, want om 8 uur stapte ik over op het NOS-journaal. Nu zie ik het hele programma. Dat wil niet zeggen, dat ik het vreselijk goed vindt. Integendeel, ik vindt die Matthijs een van de meest irriterende personen die de publieke omroep voortbrengt. Maar omstreeks die tijd zit ik altijd te eten en daar passen geen programma's bij die te veel nadenken vereisen en nadenken is het laatste waartoe Matthijs uitnodigt en bovendien heb ik het recht mij van tijd tot tijd te ergeren aan wat de tv te bieden heeft en DWDDrrrrr is in ieder geval afwisselender dan 'Boer zoekt vrouw'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten