woensdag 3 juli 2013

Wond

Op het moment dat ik dit schrijf is het bepaald nog niet zeker dat ik vandaag naar huis ga. Dat heeft niets te maken met katheters. Als ik een plasje moet doen, ga ik, net als ieder ander (weer) gewoon naar het toilet. Het probleem is de operatiewond die, althans gisteravond, nog steeds niet goed dicht is, waardoor er wondvocht naar buiten komt en dat vinden de artsen niet zoals het behoort. Er is dus weer een nieuwe bandage (iets meer dan een simpel pleistertje) op geplakt. Op hun gebruikelijke ronde van vanochtend zullen de artsen bekijken hoe het ermee staat. Kom hier rond een uur of tien nog even kijken voor verdere bijzonderheden.

8.55 uur

Het hoge woord is eruit: ik mag het ziekenhuis verlaten. Rond elf uur komt mijn kleine zusje mij op mijn thuisreis vergezellen en ze zal ook wel enkele boodschapjes willen doen.

12.10 uur

Hoera! Ik ben weer thuis. Mijn zussen hebben mij met de auto opgehaald en zullen nog wat eerste boodschapjes doen.

3 opmerkingen:

  1. Man, wat een tegenslagen steeds. Jammer! Ik kom later op de ochtend even terug om te checken... Take care! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi. Wel thuis en een voorspoedig verder herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij hoesten handen op de buik sterkte

    BeantwoordenVerwijderen