donderdag 11 juli 2013

Update 2

Evert heeft mij jaren geleden al eens gevraagd hier wat te posten als hij er zelf niet toe in staat is.

Vanmorgen was dat -helaas- het geval.

Van zijn zus kreeg ik een mail dat Evert vannacht wederom niet lekker is geworden en dat de familie nu bezig is om hem gedurende enkele weken (?) in een verzorgingshuis te krijgen om op krachten te komen.

Ik hoop dat hij hier zelf weer snel te vinden is...

Geen bericht, goed bericht, is in dit specifieke geval namelijk niet van toepassing.

Groet,
Klivia.

17 opmerkingen:

  1. Lieve Evert, ik wens je heel veel sterkte en vooral kracht om hier weer bovenop te komen. Je wordt gemist! Beterschap!!! *hug*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evert, niet te lang inspiratie opdoen in het verzorgingshuis hoor!
    Aansterken en naar huis!
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evert,
    Ik wens je heel erg veel beterschap toe en hoop dat je weer vlug op krachten bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Evert,
    Wens je heel veel sterkte en hoop dat je scherpe pen er snel weer is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evert,

    beterschep en snel weer terug!

    /Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Evert, als mede-stopper-met-roken wil ik je even laten weten dat ik graag nog vaak mag lezen over jouw ervaringen daar mee. Dus kom maar snel weer terug. Heel veel beterschap! Gerda, Harderwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Evert, ik ben je blog gaan volgen via Google Friends.....ik wil weten wanneer je weer gaat bloggen, en ik vind je blogs lekker om te lezen. Gewoon een ander mens daar op het WWW wat schrijft over zaken die niet relevant zijn voor mijn leven en toch bijster boeiend.

    Dus het boeit me, dat je weer opknapt enzo. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ie daar zelf ook nog even geen antwoord op kan geven JC. Anders had ik dit stukje niet hoeven posten ;)

      Verwijderen
  8. He Evert, hoop vurig gauw weer fijne dingen van je te gaan merken. Herstel voorspoedig. Groet, Roel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hopelijk wordt ie snel weer beter !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He Evert, dat hadden we niet afgesproken. Hoop dat je snel weer beter wordt.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He bah, het zit je niet mee. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Undercover in een verzorgingshuis, goed idee. Toch vind ik de manier waarop vrij drastisch. Evert, sterkte! Hopelijk binnenkort weer te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ik je mis is niet zo belangrijk:dat je weer beter wordt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat je gauw weer terug bent - in goede doen. Scherp als altijd. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen