vrijdag 28 september 2012

Ontbijt

Het heeft wel iets: ontbijten in de buitenlucht met je voeten bijna in de branding. Het ontbijtbuffet is ruim voorzien en de bediening is bijna irritant servicegericht. Verwacht overigens niet dat ik al even na zessen een blog publiceer, want dat was het hier een uur geleden al en ik sta gewoon op de plaatselijke tijd op, dus als het bij jullie zeven uur is. En dan ga ik eerst ontbijten.

Ik heb overigens net ontdekt dat de wifi niet beschikbaar is op de hotelkamers. Daar moet je gewoon met een kabeltje verbonden worden en daar had ik uiteraard niet op gerekend.

Ik ga straks de temperatuur van het zeewater maar eens uitproberen. Misschien schrijf  ik vanmiddag nog wel wat.

2 opmerkingen:

  1. Oeh, klinkt meer dan goed. Lekker buiten ontbijten! Jaloers....

    Geniet weer lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt toch wel je camera meegenomen he?

    BeantwoordenVerwijderen