zaterdag 29 september 2012

Foto's

Ik had gezegd dat ik foto's zou laten zien. Daar wordt inmiddels naar gevraagd, om niet te zeggen dat erop wordt aangedrongen (Roel, Zuster Klivia). Roel vroeg zelfs of ik wel een fototoestel had meegenomen. Nou, nee! Waarom zou ik? Met een iPad kun je ook foto's maken. En die had ik toch bij me voor het schrijven van mijn blogs. Zo'n ding is handiger overal mee naar toe te nemen dan een laptop. Het past in mijn schoudertasje. Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik foto's upload. Zo'n apparaat van Apple werkt toch wat anders dan een laptop die op Windows draait. Blogger.com werkt ook anders. Het leven van de moderne toerist, die de achterban op de hoogte wil houden valt toch niet mee. Hoewel: ik zit natuurlijk wel op een terras aan het strand in het zonnetje te ontbijten.


1 opmerking:

  1. Tja ik blijf qua fotograferen een ouderwetse. De kwaliteit van fotos, gemaakt met telefoons, pods, pads, tablets etc. blijft zwaar achter bij fotos gemaakt met apparaten die enkel daarvoor zijn gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen