donderdag 5 januari 2012

Afspraak

Op 31-12-2011 kon je hier een open brief aan het bestuur van het BovenIJ ziekenhuis lezen. Vanochtend las ik de e-mail die mij gisteren gezonden werd:

Geachte heer van Wijk,

Hartelijk dank voor uw mail waarin u ons attent maakt op uw weblog. Wij betreuren het zeer dat u een dergelijke ervaring heeft opgedaan in ons ziekenhuis. Graag nodigen wij u deze week nog uit voor een gesprek met de leidinggevende van de polikliniek oogheelkunde. Indien u dit op prijs stelt kan het gesprek ook volgende week in aanwezigheid van uw oogarts plaats vinden.

Graag ontvangen wij een ontvangstbevestiging van dit e-mailbericht en horen graag of u instemt met onze uitnodiging, zodat een afspraak gepland kan worden,

Met vriendelijke groet,

drs. E. van der Meer
Lid Raad van Bestuur

Ik heb gereageerd met de mededeling dat ik volgende week dagelijks van vroeg tot laat beschikbaar ben en dat zij een tijdstip mogen vaststellen.

T.z.t. kom ik hierop terug.

Update (10.28 uur)
Zojuist heb ik telefonisch een afspraak gemaakt met de leidinggevende van de polikliniek oogheelkunde voor dinsdag 10 maart, 10.00 uur.
x

1 opmerking: