vrijdag 23 september 2011

Bekijken

Vandaag ga ik weer even naar mijn toekomstige woning, want er wordt een wasdroger gebracht. Mijn huidige woning had daar geen plek voor, dus ik bracht de was altijd naar de wasserette die hem voor enkele euro's waste, droogde en opvouwde. In het naburige winkelcentrum is ook wel een wasserette, maar daar zou ik het toch ook allemaal zelf moeten doen. En het is niet de gezelligste ambiance voor het lezen van een boek terwijl de machines bezig zijn. Tegen al mijn principes ga ik morgen naar Ikea. Niet omdat ik zo gek ben op hun spullen, maar daar zit je niet met levertijden. en ze zetten alles ook voor je in elkaar. (Rechterhanden moet ik altijd inhuren.)

Omdat ik er toch ben zal ik wat foto's nemen van mijn nieuwe behuizing en die hier morgen laten zien. Over een tijdje kunnen jullie dan zien hoe het er na inrichting uitziet.
x

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Foto's zijn altijd welkom :)

    Succes vandaag bij de Zweedse vrienden! Doe ze de groeten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de gratis koffie Evert ...

    BeantwoordenVerwijderen