dinsdag 24 augustus 2010

De chef?

Zo, gisteren was de laatse opnamedag voor "Wie is de chef?". Ik had me daar een goed halfjaar geleden voor opgegeven en vlak voor mijn vakantie kwam het er van. Een interview, een screentest en toen de bevestiging dat ik er in zat. Vorige week maandag was mijn draaidag. Ik moest dus het spits afbijten. Nou, dat heb ik geweten. Twaalf mensen over de vloer. Twee beeld en geluidteams, een regisseur, drie assistenten en de drie overige kandidaten. Je hebt er geen idee van wat er allemaal komt kijken bij het maken van een televisieprogramma. Om half tien begonnen bij een groenteboer en bijna twaalf uur later was iedereen weer vertrokken, mij compleet gesloopt achterlatend. De combinatie van een warme, vochtige, dag, de druk van een tikkende klok, een regisseur die alles meerdere keren op wil nemen, de temperatuur van je gerechten die verdwenen is voordat je de eerste hap kunt nemen, etc. Kortom: de nodige stress. Maar wat heb ik genoten. De kandidaten van "week vier" zijn vrienden geworden. We hebben zo'n plezier gehad en, het moet gezegd, fantastisch gekookt en gegeten. Tja, en wie is nu de echte chef? Wie ontmaskeren haar of hem? Wie krijgen de envelop met inhoud? Wie krijgt de (naar mijn mening) hoofdprijs (dat is de prijs die de echte chef uitreikt aan degene aan wie zhij de mooiste herinnering heeft)? Wie dat wil weten kan vanaf maandag 13 september, 18.55 uur, RTL vijf, kijken. Hoe ik het heb gedaan? De uitslag is op vrijdag de 17e.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten