dinsdag 31 augustus 2010

Antispam

Voor wie veel e-mailt is spam ontzettend irriterend. Daar wil je vanaf. Veel mensen willen er vanaf. Dus handige jongens bedenken en verkopen antispam-software. Ik gebruik het allang niet meer, al krijg ik tientallen spamberichten per dag. Je hebt namelijk niets aan die software. Gisteren stuurde ik een kort berichtje naar een schoonzus, van mijn normale e-mailadres aan haar normale e-mailadres, waaraan ik al aardig wat keren mail stuurde. Er zat geen bijlage bij. Vanochtend kreeg ik een antwoord. Daar stond o.a. in: Kreeg deze mail binnen in de map "ongewenste e-mail"! Hoe goed de software ook is, het laat toch af en toe spam door en af en toe betitelt het normale mailtjes als spam. Je moet dus toch altijd controleren of dat laatste is gebeurd. Wat moet je dus met die software? Delete!
x

1 opmerking:

  1. Ik vind antispamsoftware in dezelfde categorie vallen als ingestraald water, dromenvangers en aanverwante artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen