dinsdag 15 juni 2010

Plannetje

A.s. zaterdag ga ik om een uur of één de stad in. Tegen die tijd zit iedereen al naar de voorbeschouwing van Nederland - Japan te kijken, dus ik zal wel een zitplaats in de tram vinden. Het wordt geloof ik geen geweldig weer, maar hier of daar weet ik nog wel een terras waaraan de voetbalgekte grotendeels voorbij zal gaan en waar ik waarschijnlijk ook nog uit de wind en droog kan zitten. Om drie uur ga ik richting Albert Heijn, waar ik nog net de enige klant ben.

Nederland verliest met 1 - 0, door een doelpunt van ex-VVV'er Keisuke Honda.
x

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk niet, die rust in de stad met de wedstrijden? Zo liep ik gistermiddag in een verlaten supermarkt, dat was nog eens lekker boodschappen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je nu ineens voorspellen? Niet kijken en wel doen alsof je weet hoe het zal gaan, lijkt mij een contradictio interminis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan toch ergens verstand van hebben zonder het overmatig te waarderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zaterdag van 11.00 tot 15.00 uur in Vianen een kookworkshop in het Miele Inspirience Centre. Ben ik misschien wel de enige man tussen een heleboel vrouwen. Dat zal me een middag worden.

    BeantwoordenVerwijderen