maandag 31 augustus 2009

Opletten!

Dat wordt, in ieder geval voor de trouwe lezers, opletten geblazen. Je kunt er van nu af aan niet zonder meer van uitgaan dat wat je leest ook door mij (Evert dus) geschreven is. Immers, mijn oproep heeft ertoe geleid dat twee personen zich hebben aangemeld als 'gastschrijver'. Kijk dus altijd even onderaan het blog wie het geschreven heeft.

Intussen heeft nummer één zijn eerste, zij het wat korte, bijdrage al geleverd (zie hieronder). Zijn/haar laatste regel klopt. Ik heb geen idee wie het is. Zo blijft het voor mij ook nog een beetje spannend.

Natuurlijk heb ik geen 'gastschrijvers' uitgenodigd om het mezelf wat makkelijker te maken. Ik blijf gewoon elke dag bloggen, tenzij ik van huis ben, maar dat kondig ik altijd van tevoren aan. Het zou dus zomaar kunnen dat als ik inderdaad van huis ben, je toch iets te lezen hebt. Is dat geen aardige service?
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten