Nu bestel ik maar zelden een pizza, maar ik was benieuwd of ze nog andere maaltijden op hun menu hebben. Ze hebben diverse panini's van 4,00 en 4,50 euro , maar je moet voor minimaal 10 euro bestellen. Dan heb je drie panini's, maar ik heb er aan één genoeg. Ze hebben ook diverse pasta's, maar die maak ik liever zelf. Verder vermeldt het menu diverse soorten kapsalon, burgers, kipnuggets, gewone broodjes en shoarmabroodjes. Ik denk niet dat ik een trouwe klant van Pizza aan het IJ zal worden.
Toen ik klaar was met het menu viel mijn oog op
Ik doe daar nooit aan aan mee en vertrouw ook nooit erg op de betrouwbaarheid. Je kunt vrienden en familieleden vragen wat positieve reviews (met 5 sterren, natuurlijk) te schrijven). Ik heb er hier eens een paar bekeken.
- De pizza's waren erg lekker, vers en smaakvol. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
- Onwijs lekker, goed gevuld. Hier komen we zeker nog vaker!! Bedankt.
- Niet alleen slechte kwaliteit maar ook kanker Zou deze klant vermoeden dat de pizza kankerverwekkend is?
- Pizza's waren absoluut niet te eten, heel droog, smaakte naar karton... Chickenwings waren okay.... 1 keer nooit meer, beter sluiten die tent!
- Kanker kanker smerige pizza ik wachte een uur op die kanker pizza en hij was koud deze zaak is een kkr troepzaak oprotten met deze zaak bah
- Omijngod wat een heeeeerlijke pizza zonder twijfel de lekkerste pizza ooit! We belden om te bestellen, hebben hem opgehaald was heet, en precies half om half zoals gevraagd! Topservice toppizza!
- Enzovoort.
Wat de levertijd betreft varieerden de reviews van "snel" tot "uren wachten".
Als je hier nou echt een pizza of kapsalon zou willen bestellen, welke moet je dan vertrouwen, die positieve of die kankerreviews.
Het gebeurt ook wel dat je nadat een bestelling is geleverd je de vraag krijgt voorgelegd hoe groot de kans is dat je dat bedrijf op product bij familie een vrienden zal aanbevelen. Je kunt dat aangeven op een schaal van 0 tot 10. Ik geef dan altijd een 0 aan, want ik ben geen onbezoldigd reclamebureau. Het is één keer voorgekomen dat ik door het betrokken bedrijf telefonisch benaderd met de vraag of ik dat wilde veranderen, want met die 0 ging het gemiddelde omlaag. Ik wilde dat niet en heb in overweging gegeven een andere vraag te stellen, bijv. hoe beoordeelt u ons product en onze service? Daarop zou ik sowieso niet reageren.
bizarre reacties, ik word er mistroostig van :(((
BeantwoordenVerwijderen